Cursors

Monday, May 24, 2010

MAJLIS PENGANUGERAHAN AVAIL KE-6


Pejam celek pejam celek dah nak masuk bulan 6. Waktu yang dinanti akan kembali juga pada 26hb jun 2010. Sedar tak sedar dah nak dekat,kalau dibilang hari memang lama lagi tapi untuk dibilang minggu tak smpai dalam angka 4 sahaja.


Majlis Penganugerahan Avail ke-6 akan diadakan di Putrajaya International Convention Centre (PICC) bagi menganugerahkan semua agen Avail yang berpangkat dari QM (Qualified Manager) hingga ke CM (Crown Manager). Selain daripada penganugerahan, banyak lagi program-program istimewa akan dijalankan pada hari tersebut seperti Cabutan Mega Bonanza Ulang Tahun ke-6 Avail, persembahan-persembahan yang menarik dan sebagainya.

Marilah beramai-ramai menghadiri majlis yang meriah dan megah ini. Bagi warga Availian, masa-masa yang ditunggu-tunggu akan tiba. Bagi yang akan naik di pentas yang luas untuk menerima penganugerahan, tahniah diucapkan. Dan bagi yang masih belum mencapai apa yang diidamkan, masih ada harapan untuk anda berjuang hingga keperingkat yang paling membanggakan..

Avail no. 1...

Avail no. 1...

Avail no. 1...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails