Cursors

Wednesday, August 5, 2009

MAKLUM BALAS PENGGUNA

APA KATA PENGGUNA FC BIO SANITARY PAD


Aminah Shariff , 49 Tahun, Selangor ( Masalah Senggugut )

Setelah menggunakan FC Bio Sanitary Pad, masalah senggugut saya telah semakin menghilang dan tidak berasa sakit lagi ketika haid. Kini, saya berasa sungguh berkeyakinan.


Hjh. Subardini Bt. Hj. Nawawi, 49 Tahun, Sarawak ( Haid Tidak Menentu )

Haid saya datang 2 bulan sekali dan tidak lancar.

Setelah menggunakan FC Bio Sanitary Pad, haid pada hari pertama dan kedua mengalir dengan lancar. Saya memakai FC pantiliner bermula pada hari ketiga haid sehingga hari kelima haid berhenti. Kitaran haid saya sudah menjadi teratur. Saya sangat berpuas hati, terima kasih Avail!


APA KATA PENGGUNA i-FOOD


Abdul Rahman Bin Abdul Manaf, 47 Tahun, Selangor ( Penyakit Kencing Manis )

Saya menghidapi penyakit kencing manis. Oleh kerana tahap gula darah terlalu tinggi, luka kaki saya tidak boleh sembuh. Selepas 2 bulan meminum i-Food, luka kaki saya sembuh dengan pantas. Berat badan saya juga menurun dari 102 kg ke 90 kg.


APA KATA PENGGUNA AVAIL PRO_POLIS



Anis Sofea Bt Abdullah, 4 Tahun, Selangor ( Masalah Alahan )

Sejak lahir, Anis Sofea menghadapi masalah alahan dan tidak boleh terdedah kepada cuaca panas.

Anis mula meminum Avail Pro-Polis dengan campuran 3 titik Avail Pro-Polis ke dalam susunya pada setiap pagi. Selepas 1 bulan, kulit muka dan bahagian badannya telah beransur licin dan baik pulih.

p/s Pelbagai lagi maklum balas dari pengguna kami yang menunjukkan kesan dari penggunaan produk kami.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails